30 Haziran 2012 Cumartesi

Aşk Mesajları

♥ aşk mesajları : Bir yürek nelere yeterse, bir can bir canı ne kadar severse bir damardan ne kadar çok kan geçerse, yaşam ölüme ne kadar değerse, sen de benim için o kadar değerlisin.

  ♥ aşk mesajları : Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin...

  ♥ aşk mesajları : Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.

  ♥ aşk mesajları : Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış; tutabildiklerin senin sevgin, tutamadıklarınsa; benim sana olan sevgimdir.

  ♥ aşk mesajları : Gözlerinde mutluluk, aşk, sevgiyi gördüm Aşkım

  ♥ aşk mesajları : Bir Gün Cehennemde Karsılaşabiliriz. Sen Kalp Hırsızı Olduğun için , Bense Tanrıyı Bırakıp Sana Taptığım için

  ♥ aşk mesajları : GÜNEŞİN BUZ TUTTUĞU YERDE BİR ALEV GÖRÜRSEN O BİL Kİ YALNIZ VE YALNIZ SENİN İÇİN YANAN KALBİMDİR.

  ♥ aşk mesajları : Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki ?

  ♥ aşk mesajları : insanlar kırmızı güllerin peşinde koşarken ayakları altında ezilen papatyaların farkına bile varmazlar

  ♥ aşk mesajları : Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.

  ♥ aşk mesajları : En sürekli aşk karşılığı olmayan aşktır.

  ♥ aşk mesajları : Bir delinin seni öpmesine izin ver ,ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme

  ♥ aşk mesajları : İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar

  ♥ aşk mesajları : Nice insanlar gördüm kalpleri bomboş ama mutlu, çok az insanlar gördüm kalpleri sevgiyle dolu ama aşk ateşiyle yanıp kavrulan, hüzünlü ve mutsuz!

  ♥ aşk mesajları : Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime değil günesin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım

  ♥ aşk mesajları : Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.

  ♥ aşk mesajları : Aşk Çoraba Benzer ; Çifttir ve birbirine uymalıdır

  ♥ aşk mesajları : Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakipti..Çünkü sen benim için daima tektin

  ♥ aşk mesajları : Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı...

  ♥ aşk mesajları : Sen gözlerimde bir damla yas olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!!!

  ♥ aşk mesajları : Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim , balık olurdum

  ♥ aşk mesajları : Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, Kalbimi, Ümit Etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

  ♥ aşk mesajları : Seni Sevdiğim kadar ibadet etseydim ; cennette köşküm olurdu...

  ♥ aşk mesajları : Rüzgarın kemanini çaldığı ve damlaların pencerene vurduğu bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun...

  ♥ aşk mesajları : Tek başıma değilim ben ve ümitsiz aşkım var

  ♥ aşk mesajları : GECEYE İNAT GÜN AĞARMAKTA, AĞACA İNAT DAL ÇOĞALMAKTA,ÖLÜME İNAT İNSANLAR ÇOĞALMAKTA, BENSE SANA İNAT SENİ SEVMEKTEYİM İNAT BU YA HEPTE SEVECEĞİM...

  ♥ aşk mesajları : RÜZGAR ALABİLDİĞİNE HIRÇIN, YAĞMUR ALABİLDİĞİNE İNATÇI ,YÜREĞİN İSE ONLARA İNAT SANKİ BİR LİMAN... TIPKI GÖZLERİNDEKİ HUZUR GİBİ...

  ♥ aşk mesajları : Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin

  ♥ aşk mesajları : AŞK:GÜLÜ DİKENİYLE AVUÇLAMAYA BENZER. ELLERİN KAN İÇİNDE KALIR AMA DİKENLERİN HESABINI GÜLDEN SORAMAZSIN.....

  ♥ aşk mesajları : Eğer aşkta güzel bir an varsa oda başkalarını baştan çıkartan o yüreğin benim için kan ağladığı zamandır.

  ♥ aşk mesajları : Ne insanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler. hepsi göklerdeydi parlıyordu. ama ben seni güneşi seçtim. bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim...

  ♥ aşk mesajları : Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana,uzakta olduğun için tutkunum sana! hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana

  ♥ aşk mesajları : Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...

  ♥ aşk mesajları : Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...

  ♥ aşk mesajları : Önce düştüğümde kalkmayı,sonra aleve dokunduğumda acıyı,sevmeyi öğrendim,sevilmeyi. her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim .!

  ♥ aşk mesajları : Bir gül olmak isterdim neden mi? beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için

  ♥ aşk mesajları : Hayata niye geldim diye düşünmeye başlamıştım 19umdan sonra seninle tanışınca anladım dünyaya geliş sebebimi..

  ♥ aşk mesajları : BEN SENİNLE SONSUZDAN GELEN İKİ IŞIN OLUP İNCE KENARLI MERCEĞİN ODAK NOKTASINDAN KESİŞEBİLME İHTİMALİNİ SEVDİM

  ♥ aşk mesajları : SESİNE MEVSİMLERİN EĞİLDİĞİ, GÖZLERİNE BAHARIN AĞLADIĞI,AĞLAR GİBİ GÜLMENİ,DOKUNUŞLAR GÜLECEK GİBİ DURAN YÜZÜNÜ ÖZLEDİM..

  ♥ aşk mesajları : ACI VE HÜZÜN BİR YILDIZ KADAR UZAK, MUTLULUK GÖZBEBEĞİN KADAR YAKIN OLSUN. UMUTLARIN GERÇEK, GERÇEKLERİN MUTLULUK, MUTLULUKLARIN SONSUZ OLSUN..

  ♥ aşk mesajları : DÜNDE, BUGÜNDE, YARINDA, YÜREĞİN KADAR YANINDAYIM. KENDİNİ YALNIZ HİSSETTİĞİNDE ELİNİ KALBİNE KOY; BEN HEP ORDAYIM

  ♥ aşk mesajları : Sen sahra çöllerinde bir gül olsan seni kurutmamak için göz yaşlarımla sulardım seni

  ♥ aşk mesajları : AŞK BİTTİKTEN SONRA ARKADAŞ KALALIM DEDİLER.. GÜLE BAŞKA İSİM VERSEN DEĞİŞİK KOKAR MI ???

  ♥ aşk mesajları : VE TANRI İNSANLARA SEVMEYİ ÖĞRETTİ İNSANLARDA BİRBİRLERİNE ACI ÇEKTİRMEYİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder